Dentalilan.com kar amacı gütmeyen ücretsiz diş hekimliği ilanları sitesidir. (2008'den beri) Yeni ilanlar gün içinde onaylanır.

DİŞ HEKİMİ ASİSTANI

Yayınlanma tarihi: 26/09/2022
  • Konum: Villa L12. Bahçeşehir 1.kısım Mahallesi Aşık Mahsuni şerif Caddesi Defne 04 Sitesi No:32, BaŞakŞehİr, Başakşehir, İstanbul, Türkiye
Whatsapp'ta ilanı paylaş

Bahçeşehir merkezde bulunan diş kliniğimize , sigara kullanmayan , ekip çalışmasına yatkın bayan diş hekimi asistanı aramaktayız. Şartlar yüz yüze görüşülecektir. Cvlerinizi whatsapp üzerinden atabilirsiniz. 0538 811 80 91

Konum: İstanbul   Başakşehir ilçesi
İlanı veren: DENTBAHCESEHİR
İletişim:(tel.veya mail): 0538 811 80 91
İlan verenin diğer ilanları: dent bahçeşehir

Önemli bilgi

Benzer ilanlar

tecrübeli çalışma arkadaşı arıyoruz
    Diş Hekimi Asistanı İş Arıyor - Eyüp (İstanbul) - 22/09/2022

özel alibeyköy diştasarım polikliniği'mize esnek çalışma saatlerine uygun güler yüzlü prensipli titiz ekip çalışmasına uygun çalışma arkdaşı arıyoruz.

Deneyimsiz eğitilmek üzere Asistan
    Diş Hekimi Asistanı İş Arıyor - Güngören (İstanbul) - 22/09/2022

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Ağız ve diş sağlığı mezunuyum. 21 yaşındayım. Liseden sağlık çıkışlıyım. İngilizce biliyorum. Eğitilmek üzere Güngören,Bahçelievler civarı sabah vardiyasında iş arıyorum. LÜTFEN DENEYİMLİ ASİSTAN ARAYANLAR GÖRÜŞME TAL...

Diş Hekimi Asistanı
    Diş Hekimi Asistanı İş Arıyor - Beşiktaş (İstanbul) - 22/09/2022

Diş Kliniğimizde çalışmak üzere Doktor Asistanı aranmaktadır. Başvuru için whatsapp üzerinden CV gönderebilirsiniz.

Dentalilan.com kar amacı gütmeyen ücretsiz diş hekimliği ilanları sitesidir. Dentalilan.com hiçbir ürün satışı yapmaz , hiçbir ilana aracılık etmez ve hiçbir ücret talep etmez.

Site yöneticisi iletişim adresi: dentalilancom@gmail.com (Gözümüzden kaçan , sehven onaylanan uygunsuz ilanlar olduğunda mail atarak yöneticiye haber veriniz , bize yardımcı olunuz. İletişim)

A2 Hosting Inc. PO Box 29985 48106 Ann Arbor Michigan USA

Adana , Afyon , Aksaray , Ankara , Antalya , Artvin , Aydın , Balıkesir , Bayburt , Bolu , Bursa , Çanakkale , Çankırı , Çorum , Denizli , Diyarbakır , Düzce , Edirne , Elazığ , Erzincan , Erzurum , Eskişehir , Gaziantep , Giresun , Girne , Hatay , Isparta , İstanbul , İzmir , Kahramanmaraş , Kayseri , Kilis , Kocaeli , Konya , Lefkoşa , Malatya , Manisa , Mardin , Mersin , Muğla , Sakarya , Samsun , Şanlıurfa , Sivas , Tekirdağ , Trabzon , Usak , Van , Yalova