???? ! Yeni ilan verebilmeniz için hesabınıza bağlı cep telefon numaranızın bir kerelik sms doğrulanması gerekmektedir.

! Kişisel ve firma profil sayfanızı ilan kısmından Dental Profil Sayfaları kategorisini seçerek oluşturabilirsiniz.

ÇOK TECRÜBELİ TASARIMCI ARANIYOR

Bu ilan güncel değildir. Süresi geçmiş ilan
Yayınlanma tarihi: 23/10/2023
  • Konum: Yyyyyyyyyy Yy, Nişantaşı, Şişli, İstanbul, Türkiye

Nişantaşında ki kliniğimize klinik içinde çalışacak zirkonyum alt üst full kron tasarım yapabilecek, EN AZ 10 YIL DENEYİMLİ ÇOK TECRÜBELİ TASARIMCI ARANIYOR.FİYAT DOLGUNDUR.05322868667.(ARAMAYIN Sadece Whats App tan yazin.Lütfen yukardaki şartları taşıyorsanız CV gönderin.Bu şartları taşımıyorsanız lütfen yazmayın) "Dentalilan.com ilanı" 516

Konum: İstanbul   Şişli ilçesi
İlan veren adı: Doctorshu
İletişim:(tel.veya mail): 05322868667
Whatsapp'ta ilanı paylaş
İlan verenin diğer ilanları: doctorshu

Benzer ilanlar

Tesviyeci
    Diş Teknisyeni Aranıyor - Çekmeköy (İstanbul) - 18/05/2024

Çekmeköy Taşdelen de bulunan laboratuvarımıza zirkonyum ve makine gecicisinin tesviyesini yapabilen tecrübe sahibi olan tesviyeci aranmaktadırp

Exocad 3Shape Blender4Dental
    Diş Teknisyeni Aranıyor - Beşiktaş (İstanbul) - 17/05/2024

Exocad Exoplan 3Shape Inlab Blender 4 Dental Hyperdent Vorknc OnyxCeph Meastro3D Dolphin Ceramil DentalWings BlueSkyPlan başta olmak üzere Tüm Cad/Cam Yazılımların kurulum ve teknik servis hizmetini vermekteyim. Yaklaşık 350'den fazla müşteriye hizme...

Makinacı aranıyor
    Diş Teknisyeni Aranıyor - Küçükçekmece (İstanbul) - 17/05/2024

İstanbul İkitellide bulunan Laboratuarımızda mevcut olan cihazlara hakim, iş takibi yapabilen sadece makinalar ile ilgilenecek çalışma arkadaşları aranıyor.

Dentalilan.com kar amacı gütmeyen ücretsiz diş hekimliği ilanları sitesidir. (2008'den beri) Dentalilan.com hiçbir ürün satışı yapmaz , hiçbir ilana aracılık etmez ve hiçbir kullanıcıdan ücret talep etmez.

Dentalilan.com seri iş ilanları platformu olup ilanlarda başvur butonu yoktur ve bireylerin açık iş ilanları ile ilgili iletişim bilgilerine serbestçe erişimine olanak veren internet sitesidir.

Site yöneticisi iletişim adresi: dentalilancom@gmail.com ( Gözümüzden kaçan , sehven onaylanan uygunsuz , yanıltıcı bilgiler içeren ilanlar olduğunda mail atarak yöneticiye haber veriniz uyarınız , bize yardımcı olunuz. İletişim

Adana , Afyon , Aksaray , Ankara , Antalya , Artvin , Aydın , Balıkesir , Bayburt , Bolu , Bursa , Çanakkale , Çankırı , Çorum , Denizli , Diyarbakır , Düzce , Edirne , Elazığ , Erzincan , Erzurum , Eskişehir , Gaziantep , Giresun Hatay , Isparta , İstanbul , İzmir , Kahramanmaraş, Kayseri , Kilis , Kocaeli , Konya Malatya , Manisa , Mardin , Mersin , Muğla , Sakarya , Samsun , Şanlıurfa , Sivas , Tekirdağ , Trabzon , Usak , Van , Yalova google.com/dentalilancom