Bu ilanın süresi dolmuştur. Güncel değildir!

Banko Görevlisi Görevinde Çalışacak Takım Arkadaşı Arıyoruz

İlan tarihi: 27/10/2023 , Güncelleme tarihi: 27/10/2023
Dentalilan.com

Banko Görevlisi Görevinde Çalışacak Takım Arkadaşı Arıyoruz

İlan tarihi: 27/10/2023 , Güncelleme tarihi: 27/10/2023

Banko Görevlisi Görevinde Çalışacak Takım Arkadaşı Arıyoruz. Ihlamurkuyu metro durağı yanında bulunan şubemiz için banko görevlisi görevinde çalışacak takım arkadaşı arıyoruz.

Başvuran kişinin bilgisayar kullanım deneyimi olmalıdır. Aynı zamanda hasta karşılayacak düzeyde ingilizce bilgisi olmalıdır

Başvuracak arkadaşlar ik@skaladental.com e-posta adresi ve 0544 4517050 nolu telefondan tarafımıza ulaşabilir.
İlan veren adı: Skala Dental - ElifXXXX
İletişim:(tel.veya mail): 0544 451XXXX
Dikkat: Robotların telefon numaralarınızı kopyalamasını önlemek için son 4 rakam yerine XXXX gözükecek şeklinde ayarlandı. Numarayı veya yazıyı görebilmek için üstüne tıklayınız.

Skala Dental Klinik ile iletişime geçin (ilan veren)

Bu ilanın süresi doldu, İlan veren ile iletişime geçemezsiniz.

İlan veren üye 2+ yıldan beri kayıtlı.

Son görülme 2 hafta önce

• Banko Görevlisi Görevinde Çalışacak Takım Arkadaşı Arıyoruz tarafından Skala Dental Klinik