Ara

TrakyaDent Çerkezköy Endodonti Uzmanı Mesai Arkadaşı Arıyor

1 hafta önce yayınlandı
İlan tarihi: 05/06/2024 , Güncelleme tarihi: 05/06/2024

TrakyaDent Ağız ve Diş Sağlığı Grubu; TRAKYA bölgesinde 1989'dan beri kaliteli sağlık hizmetleriyle hastalarının güvenini kazanmış, hasta yoğunluğunun her geçen gün artarak yaşandığı şubelerinde başarılı tanı ve tedavi süreçleriyle birçok hastaya ulaşmış, bölgesinde saygın bir sağlık kurumu olarak Çerkezköy, Çorlu ve Lüleburgaz şubeleriyle hizmetlerini devam ettirmektedir.
Çerkezköy, Çorlu ve Lüleburgaz olmak üzere 3 şubede 12’si uzman 29 hekim 116 personel ile sunduğu kaliteli hizmetlerle, sağlık sistemimiz içerisinde TRAKYA bölgesinde öncü ve lider kurumlardan biri olmayı başarmıştır.
Trakyadent Çerkezköy’de 2’si ameliyathanede 15 unit, 2 hasta odası ve fotoğraf stüdyosu bulunmakta ve her türlü tedavi için gerekli donanıma sahiptir. Ağız içi tarayıcı, tomografi, lazer, koter, piezzo, prf, digital anestezi gibi birçok teknolojik modern tıbbi cihaz ve ekipman bulunmaktadır.
Bölgenin tek özel ağız ve diş sağlığı merkezidir.
Çerkezköy şubemizde kendi laboratuvarımız bulunmaktadır. Digital iş akışı olan lab tarayıcısı, 3d printer, kazıma cihazı ile modern ve tam donanımlı bir diş protez laboratuvarıdır.
Merkezimizde haftanın 5 günü anestezi uzmanı bulunmakta olup, genel anestezi ve sedasyon işlemleri rutin olarak uygulanmaktadır.
Gerçekleştireceğimiz hedefler doğrultusunda Sağlık sektöründe büyüyen ve yakın zamanda açacağı şubelerle ve gelişen dinamik yapısı içerisinde ki en önemli değerlerden biri olarak "Geleceğin Sağlık Hizmet Standardını Belirleyen" TrakyaDent ailesinin bir üyesi olmak üzere, Çerkezköy veya Çorlu lokasyonlarında görev yapabilecek, "Endodonti Uzmanı" ekip arkadaşları aranmaktadır.
1 hafta önce yayınlandı
İlan tarihi: 05/06/2024 , Güncelleme tarihi: 05/06/2024 İlan tarihi: 05/06/2024 , Güncelleme tarihi: 05/06/2024
Uzmanlık : Endodonti (Kanal tedavisi) uzmanı Telefon numarasıxxxx
İlan veren adı: FATİH ONGÜL Telefon numarasıxxxx