Bu ilanın süresi dolmuştur. Güncel değildir!

Gaziosmanpaşa, İstanbul
İlan tarihi: 28/02/2024 ,

Gaziosmanpaşa, İstanbul
İlan tarihi: 28/02/2024

Yoğun Hastalı Polikliniğimize Ortak Meslektaş Arayışı. Gaziosmanpaşa’da 38.000 aktif, yoğun hastası olan polikliniğimize belirli oranda hisse almak isteyecek meslektaş arayışındayız.

Polikliniğimiz çevrede isim yapmış , ideal tedaviler gerçekleştirmeye ve etik çalışmaya özen gösterdiğimiz bir kuruluştur.

3 ortaklı, 5 staff, 7 uzman diş hekimi kadrosu olan kliniğimize daha da katma değer katacak, özenle çalışan, ortak olmak isteyecek ve mesleğimizi birlikte keyifle gerçekleştirebileceğimiz meslektaş arayışındayız.

Sizlerden sıklıkla gelen sorulara cevap vermek isteriz;
Ortaklardan ayrılan olmayacak, kliniğin borcu bulunmamaktadır, ortak olacak hekim arkadaşımızın tecrübeli bir hekim olup aynı zamanda çalışmasını da beklemekteyiz.

İlgilenenler 0535 016 11 06 numaralı ik hattımızı arayarak başvuru oluşturabilirler.
İlan veren adı: Ab XXXX
İletişim:(tel.veya mail): 0535 016 1XXXX
Dikkat: Robotların telefon numaralarınızı kopyalamasını önlemek için son 4 rakam yerine XXXX gözükecek şeklinde ayarlandı. Numarayı veya yazıyı görebilmek için üstüne tıklayınız.

Abdis ile iletişime geçin (ilan veren)

Bu ilanın süresi doldu, İlan veren ile iletişime geçemezsiniz.

İlan veren üye 7+ yıl dan beri kayıtlı

Son görülme 3 gün önce